sâmbătă, 6 septembrie 2008

NOI vs EI

Cine e de vina?Cine greste?Ce e bine si ce e rau.....Parerea mea e ca nu putem judeca asta dar macar putem sa ne dam cu parerea..Nu suntem D-zei sa judecam noi ce e bine si ce e rau..putem doar sa dezbatem pe tema asta.Parerea mea e ca e plin de copii inculti care habar nu au cu ce se manaca viata la modul general si traiesc intr-o lume a lor fanastica.pula mea...un manelist se minte ca are bani(are pa masa da ma rog) ca are dusmani(ce dusmani vere....la ei conflictele se rezolva sifonandu-si un pic orgoliile,nu au curaj sa dea si ei un pumn)ca are o dacie cu "tunning" etc etc..Eu macar traiesc cu picioarele pe pamant..am probleme pe toate planurile.Sunt constient de ele si incerc(in masura in care pot) sa le rezolv,sa fac draq ceva cu viatza mea,sa imi indeplinesc un vis.E bine sa traiesti o minciuna sau sa traiesti o realitate?Indiferent cat de cruda e realitatea macar e ceva real,"palpabil" pe cand "banii si dusmanii si printesele" nu sunt.Ce e mai dezgustator?Sa intrii intr-un conflic cu minim 5 persoane de genu(pt ca din experienta mea din cate am observat categoria la care ma refer cam 5:1 e raportul de forte in care intra intr-un conflict) pt ca te-au jignit,itzi supara prietena etc etc(activitatziile alea gen "Stam in fatza blocului,spargem seminte si ne luam de lume ca suntem "jmecheri") incercand sa fii om,dinte pt dinte ochi pt ochi,sa itzi aperi principiile,imaginea fetei de langa tine sau orice altceva care intra la categoria de a fi OM;sau sa stai sa te mintzi ca esti nu stiu ce mare "mahar" si sa traiesti minciuna aia?!

5 comentarii:

iulian spunea...

cam asa e ce ai spus in postul asta. de fapt, chiar asa e...plm, nush ce sa zic, si eu m-am saturat de ei...dar ce plm sa le fac? sa ma duc sa-i bat?pai il bat pe 1, 2,3 dar dupa aia vin tiganii cu sabiile, si plm, mai am 2 saptamani si plec la facultate, ai mei raman aici...plm. intelegi u.apropo,nush daca ai tu nevoie de respectul meu, dar mult respect in legatura cu ce ai la profil, carti, thrash,death, si mai multa bere decat altii in apometru:))=)) asta e tare

sNr spunea...

pe mine ma dispera cel mai mult toti manelistii aia care o "ard" minimal cu frezele alea placate si date cu gelatina de la bunica , nu poti merge de ei in club fara sa vina unu sa faca pla mare langa prietena ta...
Plm..cum ai zis tu...daca te bagi un pic in el ...fuge...dar vine cu "baetzii" aia din dacia aia veche de 30 de ani "tunarita" cu stickerele nike si badge-urile Mpower, cu toba gaurita in 3 locuri "sport"... vin cu dacia sa aiba cum sa fuga mai repede dupa ce li se umfla botu.

NineWhileNine spunea...

Ai dreptate, nimic de zis. Tu, eu si 20% din tineretul roman. Cel mult! Si ce daca? Ma uit in jur vad toate chestiile astea zi de zi, trec pe langa ele, intru in contact cu ele, ma scarbesc cand ajung fata in fata cu prostia cea mai crasa si totusi ce am realizat?
E bine sa observi si sa arati cu degetul. E bine sa tragi semnale de alarma. Dar de facut, nu poate face nimeni nimic. E plina lumea de bloggeri a caror principala ocupatie e sa critice. Foarte tare. Suntem destepti, asta e bine. Suntem responsabili.
Dar de la un punct e inutil, pentru ca de schimbat, nu schimbam nimic.

Si asta nu e neaparat vina noastra.

Fain articol.

k0jakalex spunea...

Frate, yo acu mi-am faqt cont pe blogger doar ca sa las commentu asta:obisnuiestete cu ei frate n-ai ce le face ,stiu ce simti fiindca si eu sunt roman si ma inteapa inima knd vad ratati d-astia ,dar e un gand kre ma impaca , uneori ,(de fapt rare ori),ma gandesc la ce se intampla knd crapa taticu lu ala si bolovanu trebe sa se duca la munca stii ?k pula mea ,de liceu s-a lasat printr-a unspea, k sa poata s-o arda cu baietii ,facultatea o s-o termine knd mi-o zbura mie pula din pantaloni si o sa fie nevoit sa dea cu carca , cu sapa , si cu ce-o sa aiba el mai puternic.Si ma simt bine knd stiu k o sa ies din sala de meeting ,o sa ma duc in parkre la masina mea si o sa-l vad pe ratatu ala k vine si mi-o baga p-aia "Shefu ai si tu o tigare traitzear ".Stiu k poate suna foarte bulangiu din partea mea da plm ...(toate kkturile alea cu nu te bucura de saracia altuia....).Singuru mod in care ai putea sa-i skimbi ar fi sa faci tot stilu lor sa para de kkt in fata lor ,kiar dak e de kkt ,ei nu-si dau seama,dar oriqm vorba lui NineWhileNine noi suntem putini ,tipii kre nu neaparat gandesc ,dar makr au bun simt si poate uneori stiu k nu sunt foarte destepti (nu vbsc d mn) dar stiu makr cum sa nu fie de kkt, si sa nu faca cum ziceai u in post sa se ia de tine sau de gagikta pt k "ei sunt jmekeri" (jmekeri insemnand mai multi),si k ii cunosc "p-ai lu ecler sau satar"(plm , sry de comment prea lung,nu cred k-l citeste nici drq :)) )

ana spunea...

da,adevarat si eu m-am cam saturat de t....astia,pe unde trec fac numai nenorociri!!!